شرایط استفاده از خدمات
این سند شامل شرایط ارائه خدمات توسط دیجیکلاد است که شما کاربر گرامی با ثبتنام در پنل کاربری دیجیکلاد و استفاده از خدمات ارائه شده توسط آن، تصدیق میکنید که شرایط این توافقنامه و تمام مفاد و قوانین مرتبط با آن را مطالعه و با آنها موافقت دارید. این توافقنامه، روابط بین ما به عنوان ارائهدهنده خدمات زیرساخت و شما به عنوان کاربر را توضیح میدهد و در صورت بروز اختلافات، امکان استفاده از راهکارهای قانونی برای حل و فصل اختلافات بین طرفین را فراهم میآورد.
استفاده از زیرساخت CDN
این سند شامل شرایط ارائه خدمات توسط دیجیکلاد است که شما کاربر گرامی با ثبتنام در پنل کاربری دیجیکلاد و استفاده از خدمات ارائه شده توسط آن، تصدیق میکنید که شرایط این توافقنامه و تمام مفاد و قوانین مرتبط با آن را مطالعه و با آنها موافقت دارید. این توافقنامه، روابط بین ما به عنوان ارائهدهنده خدمات زیرساخت و شما بهعنوان کاربر را توضیح میدهد و در صورت بروز اختلافات، امکان استفاده از راهکارهای قانونی برای حل و فصل اختلافات بین طرفین را فراهم میآورد.
استفاده از زیرساخت سرور ابری
استفاده از زیرساخت CDN دیجیکلاد جهت اجرای اقدامات غیرقانونی، دور زدن فیلترینگ و هرگونه فعالیت منع شده در قوانین جمهوری اسلامی ایران، ممنوع بوده و مسئولیت آن بر عهده کاربر خواهد بود. اگر استفادهی شما از خدمات دیجیکلاد برخلاف قوانین و غیرعادی تشخیص داده شود، دیجیکلاد مجاز است بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، سرویس کاربر را قطع و اکانت را مسدود کند. دقت فرمایید که پس از گذشت 24 ساعت از زمان منفی شدن اعتبار حساب کاربری، ترافیک دیگر از سرورهای CDN عبور نکرده و مستقیماً به سمت سرور اصلی هدایت خواهد شد. البته در صورت افزایش اعتبار در هر زمان وضعیت ابر به صورت خودکار روشن شده و تنظیمات قبلی برای شما فعال خواهند شد.
حد منصفانه مصرف منابع زیرساختی
استفاده از زیرساخت سرور ابری دیجیکلاد به منظور اجرای فعالیت های غیرقانونی، Tunneling، دور زدن فیلترینگ و هرگونه رفتار منع شده در قوانین جمهوری اسلامی ایران، ممنوع بوده و مسئولیت آن بر عهده کاربر خواهد بود. در صورت متوقف کردن سرورهای ابری توسط کاربر یا دیجیکلاد، هزینه ای بابت رم و CPU از حساب کاربری کسر نخواهد شد، اما هزینه نگهداری داده ها، آی پی و دیسک بر مبنای ساعتی محاسبه شده و از حساب کاربری شما کسر می گردد. توجه داشته باشید که از لحظه منفی شدن اعتبار حساب کاربری، سرورهای ابری شما بلافاصله به وضعیت مسدود (Suspend) تغییر حالت داده و حداکثر به مدت 7 روز نزد دیجیکلاد نگهداری خواهند شد؛ پس از گذشت این بازه زمانی و عدم افزایش اعتبار، سرورهای ابری کاربر از سمت دیجیکلاد حذف شده و اسنپ شات ها، داده های درون آنها و IP های اختصاص یافته نیز قابل بازگشت نخواهند بود.
حقوق معنوی و کپی رایت
منابع اختصاص داده شده در هر بسته از محصولات دیجیکلاد به شکلی طراحی شده است که پاسخگوی نیاز عموم کاربران این بسته با مصرف عادی و متعارف باشد. بر این اساس اگر میزان مصرف شما از محدودهی منصفانه (Fair Usage Policy) عبور کرد، سرویس شما دچار محدودیت خواهد شد. سیاست مصرف منصفانه به شکل ماهانه و به ازای هر اکانت خواهد بود و در همهی بستههای رایگان و پولی محصولات دیجیکالا اعمال خواهد شد. دیجیکلاد در راستای حفظ تعادل در سرویس دهی و حفظ کیفیت سرویس سایر کاربران مجاز است با صلاحدید کارشناسان و مد نظر قرار دادن معیارها و سیاستهای داخلی، ترافیک اضافی را ضمن اطلاع رسانی به مشتری، با دریافت هزینه مازاد یا محدودسازی سرویس مدیریت کند. عبور یا عدم عبور از سقف مصرف منصفانهی استفاده از خدمات و محصولات بر اساس متغیرهای مختلف و به وسیلهی کارشناسان دیجیکلاد تعیین میشود.
پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران
از آنجا که شرکت نوآوران فن آوازه ( دیجی کالا ) در کشور ایران به ثبت رسیده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است، و با توجه به اینکه تمامی محصولات، راهکارها و سرویسهای برند دیجیکلاد متعلق به این شرکت می باشند، در نتیجه بهره مندی از هر کدام از خدمات، مشروط به رعایت قوانین کشور بوده و در صورت نقض آنها، کاربر مجاز به استفاده از خدمات دیجیکلاد نخواهد بود. بنابراین جهت پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران، دیجیکلاد از ارائه خدمات به وب سایتهایی که اقدام به انتشار محتوای غیرمجاز اعم از مطالب و تصاویر غیراخلاقی، فروش یا تبلیغ محصولات و خدمات غیرقانونی، همکاری با ارگانها و شرکتهای منع شده و سایر اقدامات غیرقانونی کنند، خودداری کرده و به محض آگاهی، سرویسهای خود را برای آنها متوقف و مسدود خواهد کرد. در ضمن در چنین شرایطی وجوه دریافت شده نیز قابل عودت نخواهند بود.
نرم افزار و سایت های شخص ثالث
علاوه بر قوانین وارده بر محتوای وب سایتها و اپلیکیشنهایی که بر بستر زیرساختهای دیجیکلاد فعالیت می کنند، دیجیکلاد در خصوص گواهینامهها یا لایسنسهای نرم افزارهای مورد استفاده آنها نیز مسئولیتی نخواهد داشت. بعلاوه، مسئولیت دیجیکلاد تنها محدود به برقراری امنیت سرویسهای خود بوده و امنیت نرم افزارهای شخص ثالث نصب شده بروی زیرساختهای دیجیکلاد، باید توسط کاربر تایید و تضمین شود. علاوه بر این، ممکن است وب سایتها یا خدمات آنلاین متصل به زیرساختهای دیجیکلاد، شامل لینک های خروجی مختلف به سایتها ی دیگر باشند ؛ در چنین شرایطی دیجیکلاد مسئولیتی در قبال محتوای سایتهای شخص ثالث برعهده نخواهد گرفت.
با این حال، این حق برای دیجیکلاد محفوظ است که به هنگام ایراد هرگونه زیان یا اخلال در سرویسها و خدمات قابل ارایه از سوی دیجیکلاد در اثر نصب هرگونه بدافزار نسبت به جبران خسارت و پیگیری قانونی اقدام کند.
ایجاد حساب کاربری
کاربرانی که قصد ثبت نام در سایت و بهره مندی از سرویسهای دیجیکلاد را دارند، موظفند هنگام درج اطلاعات، اقدام به ثبت دقیق اطلاعات مطابق با مدارک شناسایی خود نموده و از درج اطلاعات نادرست خودداری نمایند. بنابراین در صورت تغییر اطلاعات ثبت شده از جمله آدرس، شماره تماس و غیره، بلافاصله نسبت به اصلاح آنها در حساب کاربری خود اقدام نمایید. دقت فرمایید که مسئولیت ثبت اطلاعات صحیح و نگهداری از کلمات عبور و پسوردها بر عهده کاربر بوده و دیجیکلاد در صورت مفقودی اطلاعات ورودی و یا افشای اطلاعات و نفوذ غیر به حساب کاربری به دلایل مختلف، مسئولیتی نخواهد داشت.
اکیدًا توصیه می کنیم از کلمات عبور و گذرواژههای پیچیده استفاده کنید؛ در این راستا، دیجیکلاد تلاش کرده تا از ورود پسوردهای بسیار ساده جلوگیری کند، با این وجود، پس از ثبت نام و ساخت حساب کاربری از اطلاعات ورودی خود بشدت محافظت کنید.
سرویسهای رایگان
دقت فرمایید که دیجیکلاد تعهدی نسبت به ارائه رایگان خدمات نداشته و ممکن است در صورت صلاحدید ، سرویسهای رایگان خود را اصلاح ، و یا به طور کلی مشمول هزینه کند. در ضمن پشتیبانی اختصاصی، سیاست مصرف منصفانه (Fair Usage Policy) و برخی از خدمات دیگر دیجیکلاد در سرویسهای رایگان قابل ارائه نمی باشند.
پلانهای پشتیبانی
مدنظر داشته باشید همه پلنهای دیجیکلاد شامل خدمات پشتیبانی میشوند و مستندات آموزشی مربوطه نیز در دسترس همه کاربران میباشد. شایان ذکر است که خدمات پشتیبانی پیشرفته دیجیکلاد در پلنهای اقتصادی ، پیشرفته و سازمانی قابل ارايه میباشد و با خرید این پلنها فعال میشود. بدیهی است که پلنهای پایینتر شامل این خدمات نمیشوند.
شرایط بکاپگیری
شما با استفاده از خدمات دیجیکلاد موظف به تهیهی نسخهی پشتیبان (Backup) از آن دسته از اطلاعاتی میشوید که روی زیرساخت دیجیکلاد دارید. دیجیکلاد مسوولیتی در قبال تهیهی نسخهی پشتیبان از اطلاعات کاربران و بازگرداندن اطلاعات از دست رفته، که بهدلیل خطای کاربران یا هر دلیل دیگری رخ داده است، ندارد.
ما بهشکل پیشفرض در نظر میگیریم که کاربران از دادههای حساس خود مرتب نسخهی پشتیبان تهیه میکنند و مسوولیت آن را بر عهده دارند؛ از این رو دیجیکلاد مسوولیتی در قابل دادهها و اطلاعات ازدسترفته برعهده نخواهیمگرفت.
قیمت سرویسها
قیمت تمامی سرویسها و محصولات دیجیکلاد در پنل کاربری آمده است و بر اساس قیمت روز محاسبه میشود.تغییرات قیمت محصولات دیجیکلاد، پیش از اجرایی شدن، از راه سایت یا ایمیل به اطلاع کاربران میرسد و از زمان تغییر قیمت، هزینهها بر اساس قیمتگذاری جدید، برای تمام مشتریان (قدیم و جدید) محاسبه خواهد شد.
مالیات برارزش افزوده
قیمت نهایی خدمات دیجیکلاد پس از احتساب مالیات بر ارزشافزوده مطابق قوانین مالیاتی کشور، در صورتحساب شما درج میشود و با تغییر درصد مالیات بر ارزشافزوده مطابق قانون، این تغییر در صورتحساب کاربران دیجیکلاد نیز لحاظ خواهد شد.
سیاست بازگشت وجود و توقف استفاده از خدمات
در صورتی که به هر دلیل قصد دارید سرویس های خود را غیر فعال کرده و استفاده از خدمات دیجیکلاد را متوقف کنید، می بایست زیرساخت های اختصاص یافته را به طور کامل حذف کنید (دامنه های متصل به CDN یا سرورهای ابری ساخته شده را حذف کنید). در غیر این صورت مسئولیت هزینه های سرویس های فعال بر عهده شما خواهد بود.
لغو استفاده از هر یک از خدمات دیجیکلاد به این معنی است که شما به شکل رسمی اعلام میکنید به دادههای مربوط به هر خدمت احتیاجی ندارید.
دقت فرمایید که عموماً اعتبار در دیجیکلاد قابل عودت ریالی نبوده و در صورت کنسل کردن یک سرویس، اعتبار باقی مانده در کیف پول حساب کاربری حفظ شده و می توانید از آن برای تهیه سرویس های دیگر دیجیکلاد استفاده کنید. در شرایط خاص، پس از مذاکرات طرفین از طریق تیکت و در صورت تایید مسئولین دیجیکلاد، مبلغ شارژ شده پس از انصراف کاربر قابل استرداد خواهد بود.
لازم به ذکر است که جهت استرداد مبلغ (محدود به اعتبارهای شارژ شده ریالی توسط کاربر و نه اعتبار هدیه) با احراز شرط فوق، باید حداقل 10 روز از توقف کامل سرویس های کاربر گذشته باشد.
بازگشت وجه از حساب کاربری فقط با احراز تمام شرایط زیر امکانپذیر خواهد بود:
کمترین مبلغی که امکان بازگشت وجه برای آن وجود دارد ۵۰۰هزار تومان است.
حداقل باید دو هفته از واریز مبلغ وجه گذشته باشد.
ارسال تصویر کارت ملی و ارایهی شماره حساب (شماره شبا) واریزکنندهی وجه، که همان مالک حساب کاربری یا یکی از ادمینهای آن حساب کاربری است، الزامی است.
فرم درخواست بازگشت وجه باید پس از تکمیل به تیکت مربوطه پیوست شود.
توجه:
با احراز همهی شرایط بالا، برای هر حساب کاربری تنها یک بار امکان بازگشت وجه وجود دارد.
مبالغ کد هدیه، کد تخفیف و اعتبار تشویقی، غیر قابل بازگشت هستند.
اگر کارشناسان مالی دیجیکلاد تشخیص دهند که واریزی یک حساب کاربری مشکوک است یا احتمال پولشویی در آن وجود دارد، ارایه توضیحات در این باره الزامی است.
با احراز همهی شرایط از سمت کاربر، بازگشت وجه پس از حداقل ۴ روز کاری انجام خواهد شد.
تسویهی کامل کل موجودی کیف پول وابسته به غیرفعال بودن تمام سرویسهای ابری کاربر است.
فرم درخواست بازگشت وجه برای حسابهای حقوقی، باید از طرف شرکت به شکل رسمی مهر شود.
ارتباط و تعامل
ثبت نام در دیجیکلاد و استفاده از سرویسها و خدمات آن، به منزله به رسمیت شناختن تمامی راههای ارتباطی دیجیکلاد از جمله تماس تلفنی، سیستم ارسال تیکت، ایمیل، پیامک، فکس، چت آنلاین، شبکههای اجتماعی و غیره می باشد. بنابراین در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به گزارش اشکال در سرویسها، ثبت درخواست و دریافت مشاوره و پشتیبانی، می توانید از طرق مذکور، آنها را با کارشناسان فنی دیجیکلاد مطرح نمایید؛ بنابراین تمامی راههای ارتباطی در اولویت یکسانی قرار داشته و از لحاظ قانونی معتبر خواهند بود.
لازم به ذکر است که در صورت لغو و عدم دریافت پیامهای اطلاع رسانی و اعلامیههای دیجیکلاد، این مجموعه مسئولیتی در قبال عدم آگاهی شما از اخبار و تغییرات صورت گرفته نخواهد داشت.
راههای ارتباطی
دفتر مرکزی دیجیکلاد
آدرس: ایران ، تهران ، ونک – خیابان خدامی – روبروی هتل هما – پلاک 31 – طبقه 8
021-61930777 :تلفن
Sales@digicloud.ir :ایمیل آدرس
تعاریف
کاربر: فردی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به عضویت، ثبت سفارش و پرداخت هزینه سرویسها می نماید . شرکت: ارائه دهنده خدمات زیرساخت ابری تحت برند دیجیکلاد
سرویس: هر یک از خدمات راهکاری، زیرساختی، نرم افزاری، فنی و ارتباطی قابل ارائه توسط شرکت
پشتیبانی: منظور خدماتی است که از طریق آن شرکت راهکارهایی را جهت رفع مشکلات و یا راهنمایی استفاده از سرویسهای خود به کاربر ارائه می کند.
فورس ماژور: به مواقعی اشاره دارد که سرویسها به دلایلی خارج از کنترل شرکت، از جمله رویدادهای غیرقابل انتظار نظیر جنگ، زلزله، آتش سوزی و امثالهم، مختل می شوند.
اعتبار: مبلغ ریالی است که توسط کاربر در حساب دیجیکلاد شارژ شده و در قسمت کیف پول قابل رویت می باشد.
آپتایم: نسبت مدت زمان در دسترس بودن سرویسها به مدت زمان
اختلال آنها در بازه 30 روزه به صورت درصدی
اختلال: به مواقعی اشاره دارد که سرویسهای دیجیکلاد به دلایلی قابل ارائه نبوده و یا از دسترس خارج شوند. این اختلال ممکن است برای هر سرویس تعریف جداگانه ای داشته باشد.
تحویل سفارشات
پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط کاربر و شارژ کیف پول، و فعالسازی سرویس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل ثبت شده در پروفایل و یا از طریق ناحیه کاربری به کاربر اطلاع داده خواهند شد . عدم دسترسی کاربر به آدرس ایمیل، مانع تحویل سرویس نمی گردد.
اختلال خارج از کنترل شرکت
فور س ماژور: چنانچه اختلال به وجود آمده به علت رخدادهایی نظیر شورش، اقدامات و سیاستهای دولت، قطعیهای اینترنت، شبکه ارتباطات زیرساختی، قطعی سرویسهای ارائه دهندگان خدمات اینترنتی و یا فجایع طبیعی به وقوع پیوسته باشد ، از کنترل شرکت خارج محسوب خواهد شد.
اختلال به دلیل اقدامات کاربر : در صورتی که اختلال به وجود آمده به علت وقوع اشتباهات فردی یا تنظیمات نادرست کاربر در پنل، و یا ایرادات ناشی از نرم افزارها و APIها و امثالهم، و یا قطعی به علت استفاده و بهره کشی از خدمات و زیرساختها در اهداف غیرقانونی (از جمله حمله یا هک، ارسال پیامهای غیرقانونی و جعلی و غیره )، رخ داده باشد، مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد شد. اختلال به دلیل اعمال مقررات قانونی: ممکن است سرویس کاربر به دلیل عدم رعایت قوانین حاکم، بنا به دستورات قضایی از سوی کارگروه تعیین مصادیق مجر مانه و یا سایر نهادهای ذیصالح قطع و از دسترس خارج شود.
حق ایجاد و اعمال تغییرات
قوانین این مجموعه تابعی است از قوانین جمهوری اسالمی ایران و سیاستهای مرتبط با سرویسهای قابل ارائه شرکت و از آنجا که این قوانین، مسائل فنی و ویژگیهای سرویسها تغییر پذیرند ، شرکت حق اعمال تغییرات آتی در قوانین، مشخصات فنی، پلانها و تعرفههای محصولات، راهکارها و شرایط مندرج در این توافق نامه را بر خود محفوظ می داند. ضمنًا شرکت تعهدی نسبت به اطلاع رسانی در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و کاربران می بایست موارد را عندالزوم کنترل نماید .
جبران خسارت
شرکت موظف است تمام تلاش خود را در راستای فراهم سازی شرایط مساعد و لازم برای برقراری دسترسی پذیری مستمر سرویسها و حفظ بالاترین سطح آپتایم مبذول دارد.
در صورتی که اختلال به وجود آمده به دلیل اقدامات شرکت رخ داده باشد و جزء بندهای ' اختلالات خارج از کنترل شر کت ' فوق الذکر نباشد ، شر کت طبق محاسبات ذیل، اعتباری را در کیف پول حساب کاربر در دیجیکلاد منظور خواهد کرد و این اعتبار قابلیت تسویهی ریالی ندارد. تخصیص اعتبار بهعنوان جبران خسارت تنها برای کاربران مشمول قرارداد SLA انجام میشود و کاربرانی که دارای حساب منفی و بدهی به شرکت باشند شامل آن نخواهند شد.
در چنین شرایطی، درصد آپتایم یا در دستر س بودن سرویسها طبق فرمول زیر در بازه یک ماهه محاسبه شده و معادل ریالی مقرر شده برای درصدهای اعلام شده، ضمن مدنظر قرار دادن هزینه ماهانه استفاده از سرویس های فعال کاربر، در کیف پول حساب کار بری منظور می گردد.
درصد آپتایم ماهانه = ( مدت زمان اختلال - مدت زمان در دسترس بودن سرویس) / مدت زمان در دسترس بودن سرویس × ۱۰۰
۱-اگر سرویس ابری باشد
سرویس ابری
2- اگر شبکه توزیع محتوا باشد
شبکه توزیع محتوا
در ضمن، کاربر موظف است جهت برخورداری از شرایط جبران خسارت، مراتب و مستندات لازم جهت گزارش اختلال به وجود آمده را از طریق ارسال نامه رسمی و یا ثبت تیکت در پنل خود، تا 15 روز پس از وقوع اختلال ، ارسال نماید. در این حالت، شرکت پس از تایید اختلال به وجود آمده و تصدیق اقدامات شرکت به عنوان مسبب، مطابق شرایط و بندهای مذکور اعتبار جبرانی را در کیف پول حساب کاربری منظور خواهد کرد.
دیجیکلاد هیچگونه مسوولیتی در جبران خسارتها و زیانهای وارده یا منافع ممکنالحصولِ فوتشده فراتر از آنچه در SLA درج شده است ندارد و چیزی جز تخصیص خدمات اعتباری، تحت هیچ شرایطی برعهدهی نخواهد گرفت.
اطلاعات محرمانه
شما با عضویت و استفاده از محصولات دیجیکلاد و با ذخیرهی دادهها یا عبور ترافیک وبسایت خود از این سامانهی ابری، اجازه میدهید دیجیکلاد در چهارچوب سیاست حفظ حریم خصوصی خود، تمام درخواستهای ارسالی کاربران سایتتان را دریافت، بررسی و تحلیل کند، از حملات احتمالی جلوگیری بهعمل آورد و محتوای پالایش شده را به سرور(های) اصلی بفرستد. آمار و گزارشهای بهدست آمده از مجموعهی این عملیاتها در پنل کاربری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تمام اطلاعات مربوط به یک وبسایت، شامل اطلاعات تماس صاحبان آن محتوا، مشخصات و رفتار کاربران، میزان و توزیع کاربری و Certificateها نزد دیجیکلاد محرمانه قلمداد میشود و بهجز در موارد الزام قانونی در اختیار هیچ شرکت یا نهاد ایرانی یا بینالمللی قرار نخواهد گرفت.
اطلاعات غیرمحرمانه
دیجیکلاد اجازه دارد اطلاعات و ترافیک عبوریافته از سیستم ابری خود را پردازش کند و از آن بهشکل تحلیلی برای استفاده در راستای بهبود سرویسدهی، استقرار پاپهای جدید، توسعهی خدمات یا سایر موارد موردنیاز استفاده و به هنگام نیاز، گزارشهایی را نیز منتشر کند. این اطلاعات با در نظر گرفتن محرمانگی اطلاعات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
توجه: حکم قضایی یا اداری، دستور یا فرمان قانونی در محدودهی سرزمینی جمهوری اسلامی ایران یا هریک از نقاطی که دیجیکلاد در آن دارای پاپسایت یا سِروِر است و نیز احکام صادره از مراجع ذیصلاح بینالمللی، حسبمورد میتواند بر هریک از مقررات محرمانگی گفتهشده یا گفتهنشده اولویت داشته باشد؛ به این معنا که اجرای هریک از آنها را تعلیق یا متوقف یا لغو کند و در این موقعیت هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود و دیجیکلاد هیچگونه مسوولیتی را در این زمینه برعهده نخواهد داشت.
نسخه آزمایشی
آن دسته از خدمات دیجیکلاد که در وضعیت «نسخهی آزمایشی» و «Beta» اعلام میشوند، در وضعیت پایدار نیستند و نباید از سوی کاربران برای تولید و عرضهی محصول نهایی و اصلیشان بهکار گرفته شوند. دیجیکلاد این اختیار را دارد که هر زمان در خدمات نسخهی آزمایشی خود تغییر ایجاد کند یا اطلاعات موجود روی این دسته از خدمات را حذف کند. در مورد اخیر، بازگردانی اطلاعات ممکن نخواهد بود.
کد هدیه و تخفیفها و پروموشنها
کد هدیه، تخفیفها و تمام مبالغی که در تبلیغات و کمپینها بهعنوان هدیه به کاربران داده میشود، تنها برای همان کاربر قابل استفاده خواهد بود و فروش، واگذاری یا انتقال آن به کاربر دیگر ممکن نیست. همچنین امکان بازگشت وجه آن به مشتری و تسویه ریالی این کدها و تخفیفها وجود ندارد.
این بدان معناست که در زمان لغو خدمات و درخواست بازگرداندن وجه، مبلغ کد(های) هدیه لحاظ نمیشود.
این مبالغ به شکل تخفیف یا کد هدیه در کیفپول یا فاکتور شما قابل مشاهده است و تنها برای استفاده از خدمات دیجیکلاد مورد استفاده قرار میگیرد.
هر کد هدیهای که دیجیکلاد صادر میکند دارای تاریخ انقضای مشخصی است و چنانچه کاربر در مدت زمان معتبر از کد هدیه استفاده نکند، کد باطل شده و دوباره صادر نخواهد شد.
شرایط و روند قطع سرویسها
با توجه به شیوهی قیمتگذاری محصولات و خدمات دیجیکلاد، کاربر باید نسبت به شارژ حساب کاربری خود اقدام کند. اگر اعتبار حساب منفی (بدهکار) شود (میزان مصرف از میزان اعتبار بیشتر شود) دیجیکلاد از طریق ایمیل و پیامک اخطار قطع ارایه خدمات را برای کاربر ارسال میکند. با تداوم منفی بودن اعتبار حساب کاربری، طبق موارد زیر ارایه خدمات و دسترسی به محصولات دیجیکلاد قطع میشود. دیجیکلاد در برابر از دست رفتن دادههای کاربر بر اثر پاک شدن منابع به دلیل منفی بودن حساب، مسوولیتی ندارد.
اگر از شبکه توزیع محتوا استفاده میکنید:
در صورت عدم پرداخت هزینه سرویس در زمان مقرر 30 روزه، نماد ابر و امنیت ابری شما خاموش خواهد شد.
توجه: پس از خاموش شدن نماد ابر، ترافیک مستقیم به سرور اصلی شما هدایت میشود و محافظت در برابر حملات به حالت پایه برمیگردد. دقت کنید که با خاموش شدن نماد ابر، احتمال لو رفتن آدرس سرور اصلی شما وجود دارد.
توجه: اگر دامنهی شما محدودهی مصرف منصفانه در بستهی موجود خود را رد کرد، ارتباط سرورهای لبهی دیجیکلاد با دامنهتان قطع خواهد شد.
برای عبور دوبارهی ترافیک دامنهی شما از سرورهای لبهی دیجیکلاد، لازم است بستهی آن دامنه را به پلن بالاتر ارتقا دهید. اگر از سرویس ابری استفاده میکنید:
بلافاصله پس از صفر شدن موجودی حساب، دسترسی شما به پنل سرور ابری قطع میشود.
پس از گذشت ۲۴ ساعت از زمان صفر شدن موجودی حساب، ماشین های شما قطع میشود و به پنل و SSH دسترسی نخواهید داشت.
پس از گذشت ۴۸ ساعت از زمان صفر شدن موجودی حساب، ماشین های شما خاموش میشوند اما هزینهی فضای ذخیرهسازی همچنان محاسبه و از اعتبار شما کم میشود.
پس از گذشت ۱ هفته از زمان صفر شدن موجودی حساب، ماشین ها، اسنپشاتها، دیسکها و تمام IPهای شما پاک میشوند و امکان بازگرداندن اطلاعات آنها به هیچوجه وجود نخواهد داشت.